ایران

حسن روحانی برای اینکه کرونا نگیرد، به مجلس نمی‌رود

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس ایران در جلسه امروز مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان به عدم حضور روحانی گفت که او برای اینکه کرونا نگیرد، به مجلس نمی‌آید.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در خصوص چرایی عدم حضور حسن روحانی در مجلس گفت که رئیس جمهور برای حضور در مجلس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را جویا شده و این ستاد «حضور ایشان را در مجلس از جهت شرایط کرونایی به مصلحت ندیده است.»

علیرضا سلیمی نماینده  حوزه انتخابیه محلات و دلیجان از استان مرکزی عدم حضور حسن روحانی در جلسه امروز مجلس را نوعی اهانت و «کسر شأن» برای مجلس دانست و افزود: «گفته می شود ستاد ملی مبارزه با کرونا به ایشان توصیه کرده که به مجلس نیاید. پس چطور به یک میلیون دانش آموز می گویید در کنکور شرکت کنند. مگر خون شما رنگین تر است.»

به گفته آقای قالیباف، این موضوع را علاوه بر معاون امور مجلس ریاست جمهوری، دفتر او نیز به طور مکتوب به اطلاع رئیس مجلس رسانده و «معاون رئیس جمهور هم نامه کتبی دادند که آن را به اطلاع دوستان در جلسه برسانم.»

مجلس ایران امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد جهت بررسی رأی اعتماد به حسین مدرس‌خیابانی، که حسن روحانی هفته پیش برای وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد کرده بود، تشکیل جلسه داده بود.

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی که رأی عدم اعتماد به آقای مدرس‌خیابانی داد، اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی به جای او، حسین مدرس‌خیابانی را همراهی کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا