آذربایجانایران

آیسان اشتری در آی‌سی‌یو بیمارستان خمینی اردبیل؛ حداقل ۱۱ مدرسه در اردبیل درگیر مسمومیت دانش آموزان

در پی مسمومیت دانش‌آموزان مدارس اردبیل ، آیسان اشتری دانش آموز مدرسه خلبان ذاکر پس از وخامت حالش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام اردبیل بستری شده است.

به گزارش آذنیوز به نقل از صفحه اطلاع رسانی عباس لسانی، نزدیکان آیسان اشتری دانش آموز آذربایجانی اطلاع داده اند. افت کاهش هوشیاری وی به ۴ باعث نگرانی خانواده اشتری گردیده است و بنا بر منابع مطلع تعداد مسمومین مدارس افزایش یافته است و تا این لحظه بیش از ۴۰۰ دانش آموز در بیمارستانهای اردبیل ویزیت شده اند که از صبح امروز ۲۳۵ دانش آموز جهت درمان به اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل منتقل شده اند.

مسمومیت دانش‌آموزان که از چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ در شهر قم کلید خورده و در آن روز ۱۸ دانش آموز دختر هنرستان نور مسموم شده بودند و پس از آن گزارش هایی از دیگر شهرهای ایران از جمله بروجرد و تهران مخابره شده بود امروز ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ با شدت بیشتری به آذربایجان رسیده و گزارشهایی از مسمومیت دانش آموزان  ۹ مدرسه در شهر اردبیل مخابره شده بود که به ۱۱ مدرسه به اسامی سما ، دین و دانش، طیبه، عفاف، خلبان ذاکر، بهاران، معراج شاهد ، نامجو، چمران و دادمان افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا