اقتصادایران

محسن رضایی: اقتصاد هم مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد

محسن رضایی با اشاره به اینکه در تمامی دولت ها در دوره دوم آنها «بدون استثنا» نرخ ارز دو برابر شده است، افزود: نمی شود تضمین کرد که در دوره دوم دولت آینده دلار به ۲۵ هزار تومان نرسد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران، شامگاه امروز (شنبه) اظهار داشت: همان طور که  «ولایت فقیه» به چالش‌های سیاسی «سامان» داد و در این 4 دهه اخیر هیچ «توطئه خارجی» نتوانست پایه‌های سیاسی کشور را متزلزل کند باید در حوزه اقتصادی نیز به این دستاورد برسیم.

 

رضایی افزود: در کشور ما «اقتصاد» مانند «سیاست» باید تابع «ولایت فقیه» باشد…، بنابراین بنده طرفدار آزادی اقتصادی هستیم ولی اقتصاد آزاد را یک «سم مهلک» می‌دانم.

او گفت: «در تمامی دولت ها در دوره دوم آنها بدون استثنا نرخ ارز دو برابر شده است که اگر این روند ادامه پیدا کند کسی نمی تواند تضمین کند که در دوره دوم دولت آینده دلار به ۲۵ هزار تومان نرسد.»

 

او در پایان با اشاره به ناآرامی‌های روزهای گذشته در برخی شهرها، گفت: به زودی دستگاه‌های امنیتی اطلاعات جدیدی در خصوص لیدرهای «اغتشاشات» اخیر اعلام می‌کنند، به ویژه در مورد کسانی که از «خارج از کشور» با آنها ارتباطاتی وجود داشته است «اعترافاتشان» را می‌گویند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا