نماد سایت Aznews TV

آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه به رئال مادرید پیوست

باشگاه فنرباغچه عصر پنج‌شنبه 15 تیر با انتشار اطلاعیه‌ای از عقد قرارداد گولر با رئال مادرید تا 2029 خبر داد.

آردا ساعتی پیش استانبول را به مقصد مادرید ترک کرد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند اما قبل از رسیدن به پایتخت اسپانیا انتقالش رسمی شد. او قرار است به تیم اول رئال اضافه شود و کارلو آنچلوتی در اردوی پیش فصل آردا را کاملا زیر نظر خواهد گرفت.

پدیده 18 ساله فنرباغچه پروژه رئال مادرید را به بارسلونا ترجیح داده تا به این ترتیب، عجیب‌ترین هایجک تابستان 2023 رقم بخورد.

این در حالی است که روز جمعه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از فرستادن دکو، مدیر ورزشی آبی‌اناری‌ها به ترکیه برای مذاکره با فنرباغچه خبر داد. او روز یکشنبه هم مجددا تایید کرد تیم استعدادیابی باشگاه، مدت‌هاست آردا را زیر نظر گرفته و مقصد او جایی جز بارسا نخواهد بود.

طبق گزارش منابع معتبر، دو باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا و آ.ثمیلان ایتالیا به جذب پدیده فوتبال ترکیه علاقه نشان داده‌ بودند. گولر پس از پس بررسی پروژه‌های ورزشی سه تیم خواهان او، سرانجام تصمیم گرفت پیشنهاد رئال مادرید را بر بارسا و میلان ترجیح دهد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» و کارشناس معتبر نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم گزارش داده رئال مادرید با پرداخت 20 میلیون یورو علاوه بر افزوده‌ها توانسته رضایت فنرباغچه را حاصل کرد. در این قرارداد درصدی از رقم انتقال بعدی گولر نیز برای فنرباخچه کنار گذاشته شده است.

گولر، ستاره 18 ساله فوتبال ترکیه در فصل 23-2022 در فنرباغچه نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست به عنوان هافبک تهاجمی، آمار 32 بازی، 7 گل و 7 پاس گل را به ثبت برساند.

او فصل گذشته با فنرباغچه قهرمان جام حذفی فوتبال ترکیه شد. گولر 18 ساله با فنرباغچه تا 2025 قرارداد داشت و به‌تازگی نیز این بازیکن به تیم ملی ترکیه دعوت شده است.

العربیه

خروج از نسخه موبایل