نماد سایت Aznews TV

اگر مسئولان کاری نکنند خودم شخصاً جلوی بدحجابی را می گیرم!

علی وحدانی‌فر، امام جمعه کبگیان، امروز 18 مرداد 98 در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب گفت: درباره موضوع حجاب گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند تا الان و امروز صبوری کردم و با سعه صدر نسبت به این مسئله برخورد کردیم اما اینکه برخی از این خانمها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می‌گردند دیگر جای تامل نیست!

او در ادامه گفت: خصیصه این بخش گردشگرپذیری است وهیچ احدالناسی با این موضوع مخالف نیست بلکه دنبال راهکار حرفه‌ای برای گردشگر محور کردن چیتاب و کبگیان هستیم.

وحدانی فر درباره مسئله حجاب گردشگران گفت: تا الان و امروز صبوری کردم و با سعه صدر نسبت به این مسئله برخورد کردیم اما اینکه برخی از این خانمها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می‌گردند دیگر جای تامل نیست.

خطیب جمعه کبگیان خطاب به مسئولان افزود: تنها این هفته به شما فرصت می‌دهم اگر مسئولان محترم مدیریت کردند که هیچ، وگرنه خودتان خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد!.

وحدانی‌فر ادعا کرد: اجازه نمی‌دهیم که شهری که ملقب به زادگاه شهیدان است اینطور به بهانه اقتصاد و درآمد در بی‌حیایی غرق شود.

این خطیب جمعه با تذکر به مسئولان افزود: به مسئولان بخش تذکر می‌دهم هیچکدامتان حق ندارید در این رابطه با حیاء ،غیرت، تعصب لری مردم این منطقه بازی شود و متوجه باشید که صبوری حد و اندازه ای دارد ما در جلسات متعدد صبوری کردیم شاید شماها کاری بکنید اما امروزه می‌بینیم اینجا چه خبر است کارد به استخوان رسیده و از این به بعد خودم شخصا جلوی این مسئله را خواهم گرفت.

امام جمعه کبگیان همچنین افزود: آقای استاندار، دادستان محترم و فرمانده نیروی مقتدر انتظامی و جناب فرماندار شما مسئول امنیت هستید و امنیت این بخش نباید خدشه دار شود امنیت صرفا در اسلحه کشیدن نیست بلکه امنیت اخلاقی و امنیت فرهنگی امروزه مهمترین دغدغه جامعه ماست.

 

خروج از نسخه موبایل