نماد سایت Aznews TV

تداوم تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تبریز و بیجار

معترضان، «ستاد اجرایی فرمان امام» و تعاونی‌های وابسته به سپاه پاسداران را به‌عنوان مالکان پشت‌پرده‌ مخابرات، مسئول وضعیت اسفبار معیشتی و نقضد حقوق قانونی‌شان می‌دانند.

بازنشستگان شرکت مخابرات همچنین از ادامه‌ سرکوب سیستماتیک عدالت و کرامت بازنشستگان انتقاد کردند.

خروج از نسخه موبایل