ایران

نویسنده یهودی نفوذی ۱۸ یادداشت در وبسایت خامنه‌ای نوشته بود

او با پرس تی وی، خبرگزاری تسنیم و تهران‌‌تایمز نیز همکاری داشته و سال ۹۶ با ابراهیم رئیسی نیز مصاحبه کرده بود.

کاترین پرز شکدم، تحلیلگر یهودی که در آذرماه در یادداشتی در روزنامه تایمز اسرائیل از نفوذی بودن خود در ایران پرده برداشت در وبسایت علی خامنه‌ای ۱۸ یادداشت منتشر کرده بود.

مقالات کاترین پرز شکدم در وبسایت علی خامنه‌ای هم‌اکنون به کلی پاک شده‌است اما با این حال با سر زدن به سایت آرشیو جهانی وب، در ۱۸ رکورد به نام او در وبسایت خامنه‌ای.آ‌ی‌آر اشاره شده است.

او با پرس تی وی، خبرگزاری تسنیم و تهران‌‌تایمز نیز همکاری داشته و سال ۹۶ با ابراهیم رئیسی نیز مصاحبه کرده بود.

او پیش از شروع همکاری با سایت خامنه‌ای نیز با اتاق‌های فکر وابسته به دولت اسرائیل همکاری می‌کرد اما با این حال توانسته بود اعتماد مقامات جمهوری اسلامی را به دست بیاورد.

در آن زمان حمیدرضا مقدم‌فر، جزو معاونین دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای بود و کمیل خجسته برادرزاده همسر خامنه‌ای نیز از مسئولان وب‌سایت او بود.

محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق ایران، نیز اعلام کرده بود که حسن خجسته، پدر کمیل، «به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده‌اش، مهمان یک شرکت اسرائیلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل‌آویو برود.»

او گفته بود که از این سفر جلوگیری کرده و سپس خجسته از ریاست رادیو عزل شده است.

تایمز اسرائیل در قسمت وبلاگ‌های خود یک وبلاگ را در اختیار شکدم قرار داده تا به راحتی اقدام به نشر یادداشت‌ها و نوشته‌های خود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا