نماد سایت Aznews TV

فرمانده بسیج: در ایران آزادی وجود دارد و مردم می توانند نظرات خود را اعلام کنند!

فرمانده بسیج: در ایران آزادی وجود دارد و مردم می توانند نظرات خود را اعلام کنند!

 غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج، در نشست خبری صبح امروز دوشنبه ۲۷ آبان گفت: آمریکایی‌ها هیچگونه موفقیتی در این موضوع نداشتند و یک شکست دیگر بر کارنامه آنها افزوده شد، البته ما راضی نیستیم کوچکترین آسیبی به فردی درکشور وارد شود، نیروهای امنیتی نیز طی این چند روز همواره با طمانینه و آرامش با معترضان واقعی رفتار کردند.

 

فرمانده نیروهای بسیج در ایران که عمده عوامل سرکوب اعتراضات مردمی در این کشور را نیروهای این سازمان بر عهده دارد، در شرایطی چنین ادعایی را کرده است که گزارش نهادهای حقوق بشری و فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که دستکم ۴۰ نفر از معترضان طی روز گذشته در شهرهای مختلف ایران کشته شده‌اند.

سلیمانی در ادامه با ادعا بر اینکه کمک‌های بسیج بیشتر جنبه مردمی و پیشگیری و رایزنی دارد، تصریح کرد: بسیج مستقر در ادارات نیز از اماکن دولتی حفاظت کردند.

بنا به گزارشهای منتشر شده، در چند روز گذشته نیروهای بسیج با استقرار در پشت بام ساختمانهای سازمانها، نهادها و ادارات دولتی به سوی معترضان به اوضاع نابسامان اقتصادی تیراندازی کرده اند که دهها نفر در شهرهای مختلف ایران بر اثر این تیراندازیها کشته شده اند.

خروج از نسخه موبایل