جهانخاورمیانه

درخواست هاکان فیدان از کشورهای ترک برای حمایت از مردم ترک قبرس

هاکان فیدان وزیر امور خارجه تورکیه اظهار داشت: "همکاری‌های تورکیه با جهان تورک به تدریج در حال نهادینه شدن و تعمیق است." وی افزود: "ما باید در مقابل انزوای ناعادلانه و غیرانسانی تحمیل شده بر مردم تورک قبرس با هم بایستیم." هاکان فیدان در نشست شورای وزیران خارجه که پیش از دهمین اجلاس سران سازمان کشورهای تورک در آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار شد، سخنرانی کرد. فیدان خطاب به این سازمان گفت: "ما باید با هم در برابر انزوای ناعادلانه و غیرانسانی تحمیل شده بر مردم تورک قبرس بایستیم." و خواستار حمایت از جمهوری تورک قبرس شمالی شد. اظهار داشت که باید در مقابل انزوای ناعادلانه و غیرانسانی تحمیل شده بر مردم تورک قبرس ایستاد.

هاکان فیدان وزیر امور خارجه تورکیه اظهار داشت: “همکاری‌های تورکیه با جهان تورک به تدریج در حال نهادینه شدن و تعمیق است.”

وی افزود: “ما باید در مقابل انزوای ناعادلانه و غیرانسانی تحمیل شده بر مردم تورک قبرس با هم بایستیم.”

هاکان فیدان در نشست شورای وزیران خارجه که پیش از دهمین اجلاس سران سازمان کشورهای تورک در آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار شد، سخنرانی کرد.

فیدان خطاب به این سازمان گفت: “ما باید با هم در برابر انزوای ناعادلانه و غیرانسانی تحمیل شده بر مردم تورک قبرس بایستیم.” و خواستار حمایت از جمهوری تورک قبرس شمالی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا