ایران

عصبانیت شبکه منوتو از کمپین هشتگ منوفارسی

در روزهای اخیر ملل غیرفارس با هشتگ #منوفارسی از تبعیض و سختی‌هایی که به‌خاطر زبانشان به آن‌ها تحمیل شده است گفتند. همزمان با وحشت رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب، شبکه سلطنت طلب منوتو نیز به این هشتگ واکنشی توام با عصبانیت نشان داد.

چقدر دیدن چهره عصبی و رگ گردن ورم کرده و صدای پر استرس این مجری فاشیست فارسی زبان شیرین بود، امیدوارم همیشه از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

این حرف ها ثابت میکند که تفاوت اپوزیسون با حضرات در حد پوشیدن چند دست کت و شلوار اتو کشیده و کراوات است. شما سالهاست که در دموکراتیک ترین کشورهای جهان زندگی میکنید اما همچنان عقاید واپس‌گرا و ارتجاعی دارید. افسوس که شما از آزادی فقط زدن کراوات و پوشیدن دامن کوتاه را یاد گرفته اید!

از این پس بجای نام گنگ و بی‌محتوای منوتو این رسانه رو #منوفارسی خطاب میکنم. بخوبی تمام آنچه طی روزها کاربران ملل تحت ستم تلاش کردند از زبان “سلطه” ذیل نام “منوفارسی” بگن در این رسانه متحقق شده و به‌صورت یک پکیج در گزارش هم آمد.

کمی هماهنگ رفتار کنید روزماله‌های حضرات چه اصلاح طلب چه اصولگرا از جام جم، جوان تا …. گفتد هشتگ  #منوفارسی کار انگلیس میباشد  حالا شما میگید کار کشورهای عربی است!

با واحد مرکزی خبر مشورت کنید زنگ بزنید …!

حتی یک توییت از کابران توییتر در حمایت از هشتگ #منوفارسی این شبکه سلطنت طلب منتشر نکرد این اوج دموکراسی ادعایی سلطنت طلبان میباشد. حداقل یه چندتا توییت از مخالفینتون میگذاشتید با تیتر اغتشاش گران، تجزیه طلبان ، پانتورک و…، ۲۰:۳۰ حداقل این کار رو میکنه.

دقیقاً کپی برابر اصل ۲۰:۳۰ . سلطنت طلب، ارزشی، اصولگرا، چپ، اصلاح طلب فارس پیوندتان مبارک.

باید شا…د به زبان شما یا همان #منوقندفارسی تان که با یک هشتگ بنیانش به لرزه افتاد!

لطفا شما نیز به کمپین هشتگ #منوفارسی ملحق شده و تجربیات خود نسبت به تبعیض‌ها و نژادپرستی‌ها علیه ملت‌های غیرفارس را در توئیتر و اینستاگرام منتشر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا