ایرانسلامتی و زندگیسیاست

نامه سرگشاده شاعری به روحانی: تلفات در استان مازندران لحظه به لحظه افزایش می‌یابد

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس ایران در نامه‌‌ای سرگشاده به رییس‌جمهور این کشور از «افزایش لحظه به لحظه تلفات» در این استان خبر داده و از روحانی خواست دستور قرنطینه کامل استان را صادر کند.

علی‌محمد شاعری، رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس ایران در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رییس جمهور این کشور از «افزایش لحظه به لحظه تلفات» در این استان خبر داده و از روحانی خواست دستور قرنطینه کامل استان را صادر کند.

به گزارش خبرگزاری «فارس»، در این نامه آمده است: «به داد مازندران برسید، تلفات هر لحظه در حال افزایش است، تدبیر کنید».

در این نامه بر تشکیل فوری ستاد مدیریت بحران و اعزام نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور به استان و اعلام وضعیت قرمز و‌ بحرانی برای مازندران تاکید شده است.

این در حالی است که به موازات نامه نماینده مجلس، جمعی از فعالان مدنی استان گیلان نیز طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور روحانی و استاندار گیلان خواستار مقابله آنها با ویروس کرونا شدند.

به گزارش سایت «گیل خبر»، در این نامه آمده است: وضعیت اسفناک بیمارستان‌های رشت و شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که گیلانی ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بر کسی پوشیده نیست.

در نامه فوق تصریح شده است: شما مسئولان مملکت، بهتر از ما مردم عادی به وخامت اوضاع آگاه هستید و می‌دانید چه فاجعه‌ای در انتظار گیلانی‌ها است. بهتر می‌دانید که پرسنل و کادر درمانی استان با توجه به کمبود امکانات دارویی و سخت افزاری با چه مشکلات تاسف باری دست و پنجه نرم می‌کنند و به مانند بیمارانشان مبتلا شده و با مرگ رو در رو می‌شوند.

روز گذشته نیز جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس ایران در نشست خبری ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری این شهر اعلام کرد:‌ رشت بحرانی‌ترین شهر درگیر با ویروس کرونا در کشور و شاید هم در جهان است. باید واقعیت‌های این بیماری به مردم اطلاع رسانی شود تا آگاه باشند که در شرایط بسیار حادی قرار داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا