ایران

کلیسای سرکیس تهران یا لانه جاسوسی ارمنستان

کلیسای مقدس سرکیس تهران، در اقدامی بلاهت‌بار و تفرقه‌افکنانه، بنری را بر سر در لانه جاسوسی خود نصب کرده با این عنوان که: «دالان تورانی ناتو؛ زمینه‌ساز تکرار نسل‌کشی» و به این صورت به باز شدن دالان زنگه‌زور اعتراض کرده است.

شک نکنیم که بخشی از ارمنی‌های ایران، در قامت ستون پنجم ارمنستان، در صدد جدا کردن برادر مسلمان شیعی از هم هستند و در طول تاریخ، این وجهه موذیانه خود را به نمایش گذارده‌اند و حتی در جنگ اول و دوم جهانی و حتی پیشتر، کینه جنگ‌های صلیبی را از مسلمانان به دل دارند و اینک با حیله و نیرنگ و با پیراهن عثمان کردن وقایع خیالی نسل‌کشی تلاش دارند منافع ملی ایران در پیوند با جمعیت چند میلیونی تورکان قفقاز، آناتولی و آسیای میانه را فدای چند میلیون ارمنی کنند که کل گردش مالی آن‌ها اندازه یک شهر باکو نیست.

البته این لابی کوچک، در ایران همدستانی دارد از جنس افراد ضد اسلام، یعنی ایران‌شهری‌ها که دست در دست هم تلاش می‌کنند ایران را از جهان اسلام، یعنی تورک‌ها و عرب‌ها جدا ساخته و منزوی کنند.

البته تاریخ به‌خاطر می‌آورد که همین چند سال پیش، نیکول پاشینیان در باشگاه آرارات تهران حضور یافت و ارمنی‌های تهران، بنری نصب کردند با این عنوان که: «قاراباغ، خاک ارمنستان است»، اما هم‌چنان که این آرزو بر گور رفت، ادعاهای این‌چنینی نیز، راه به‌جایی نخواهد برد. «محمود ابراهیمی‌سعید»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا