اجتماعیجهانسلامتی و زندگی

جولیا رابرتز و هیو جکمن اینستاگرامشان را در اختیار آنتونی فاوچی گذاشتند

آنتونی فاوچی، رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا و عضو کارگروه مقابله با ویروس کرونا کاخ سفید، اینستاگرام بازیگران معروف را برای افزایش آگاهی عمومی استفاده می‌کند.

آنتونی فاوچی که در مبارزه با همه گیری در ایالات متحده آمریکا به یک نام مهم تبدیل شده است، کمپین جهانی را برای افزایش آگاهی درباره کرونا ویروس آغاز کرد.

جولیا رابرتز و هیو جکمن این دو ستاره هالیوود جزو ستارگانی هستند که حساب‌های کاربری خود در شبکه‌‌های اجتماعی را به طور موقت در اختیار دانشمندان و کارمندان بیمارستان‌ها قرار داده‌اند.

در کمپینی با نام PassThe Mic «میکروفون را رد کن» از روز پنج‌شنبه اول خرداد (۲۱ مه) متخصصان به مدت سه هفته می‌توانند اطلاعات وسیعی را در سطحی گسترده منتشر کنند.

به عنوان اولین کنشگر این کمپین، جولیا رابرتز برخی از کانال‌های رسانه‌ای خود را در اختیار ویروس‌شناس آمریکایی و مشاور دولت آمریکا درباره کرونا، آنتونی فاوچی می‌گذارد.

جولیا رابرتز تنها در اینستاگرام هشت میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. در توییتر نیز ۵۰۰ هزار نفر او را دنبال می‌کنند اگرچه او تا کنون شخصا حتی یک توییت هم پست نکرده است.

هیو جکمن، ستاره دیگر هالیوود در اینستاگرام ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد؛ بلندگویی عظیم و غول پیکر برای کمپین«میکروفن رو رد کن».

غیر از این دو، هنرپیشگان دیگری چون سارا جسیکا پارکر، پنه لوپه کروز، میلی بابی براون، ریتا ویلسون و رابین رایت نیز به این کمپین پیوسته‌اند.

قابل ذکر است که این کمپین توسط سازمان “ONE World” آغاز شد ، که با فقر شدید و بیماری های قابل پیشگیری مبارزه می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا