ورزش

نمایندگان ایران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف دادند

به دنبال لغو میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال این قاره، باشگاه های فوتبال سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهرخودروی ایران از حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انصراف دادند.

تیم‌های فوتبال سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو که نمایندگان ایران، به دلیل گرفته شدن حق میزبانی از این کشور در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست این فدراسیون با بیان این مطلب از اعتراض کشورش به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

بهاروند همچنین اظهار داشت: امروز در جلسه ای که باشگاه‌ها داشتند، طی درخواستی که کتبا به فدراسیون ارائه کردند خواستند در صورت قطعی شدن رای محرومیت میزبانی، اعتراض باشگاه‌ها به رای مذکور و عدم حضور در مسابقات به کنفدراسیون ارائه شود.

او افزود: ضمن اینکه باشگاه‌ها، فدراسیون و مجموعه وزارت ورزش و جوانان در راستای حقوق تماشاگران پرشور درخواست داشته مسابقات فقط در داخل کشور برگزار شود و به هیچ وجه حاضر به برگزاری مسابقات در کشور ثالث نخواهند بود.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) دیروز جمعه طی نامه‌ای از لغو حق میزبانی نمایندگان ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان خبر داده بود.

ای.اف.سی نگرانی‌های امنیتی به دلیل اتفاقات اخیر در ایران را دلیل لغو میزبانی نمایندگان این کشور اعلام کرده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا