اجتماعیایران

اگر مسئولان کاری نکنند خودم شخصاً جلوی بدحجابی را می گیرم!

خطیب جمعه بخش کبگیان از توابع شهرستان بویر احمد در مورد حجاب گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند ابراز نگرانی کرد و گفت: مسئولان فقط این هفته وقت دارند وگرنه از این به بعد خودم شخصا جلوی این مسئله را خواهم گرفت

علی وحدانی‌فر، امام جمعه کبگیان، امروز 18 مرداد 98 در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب گفت: درباره موضوع حجاب گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند تا الان و امروز صبوری کردم و با سعه صدر نسبت به این مسئله برخورد کردیم اما اینکه برخی از این خانمها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می‌گردند دیگر جای تامل نیست!

او در ادامه گفت: خصیصه این بخش گردشگرپذیری است وهیچ احدالناسی با این موضوع مخالف نیست بلکه دنبال راهکار حرفه‌ای برای گردشگر محور کردن چیتاب و کبگیان هستیم.

وحدانی فر درباره مسئله حجاب گردشگران گفت: تا الان و امروز صبوری کردم و با سعه صدر نسبت به این مسئله برخورد کردیم اما اینکه برخی از این خانمها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می‌گردند دیگر جای تامل نیست.

خطیب جمعه کبگیان خطاب به مسئولان افزود: تنها این هفته به شما فرصت می‌دهم اگر مسئولان محترم مدیریت کردند که هیچ، وگرنه خودتان خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد!.

وحدانی‌فر ادعا کرد: اجازه نمی‌دهیم که شهری که ملقب به زادگاه شهیدان است اینطور به بهانه اقتصاد و درآمد در بی‌حیایی غرق شود.

این خطیب جمعه با تذکر به مسئولان افزود: به مسئولان بخش تذکر می‌دهم هیچکدامتان حق ندارید در این رابطه با حیاء ،غیرت، تعصب لری مردم این منطقه بازی شود و متوجه باشید که صبوری حد و اندازه ای دارد ما در جلسات متعدد صبوری کردیم شاید شماها کاری بکنید اما امروزه می‌بینیم اینجا چه خبر است کارد به استخوان رسیده و از این به بعد خودم شخصا جلوی این مسئله را خواهم گرفت.

امام جمعه کبگیان همچنین افزود: آقای استاندار، دادستان محترم و فرمانده نیروی مقتدر انتظامی و جناب فرماندار شما مسئول امنیت هستید و امنیت این بخش نباید خدشه دار شود امنیت صرفا در اسلحه کشیدن نیست بلکه امنیت اخلاقی و امنیت فرهنگی امروزه مهمترین دغدغه جامعه ماست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا