آذربایجانایران

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات زنجان؛ “ظلم سیزده ساله را پایان دهید”

جمعی از بازنشستگان مخابرات استان زنجان در اعتراض به عدم رسیدگی و پاسخگویی مسئولین نسبت به مطالبات قانونی خود تجمع اعتراضی برگزار کردند

روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات زنجان در اعتراض به عدم توجه دولت و مسئولان نسبت به مطالبات قانونی خود از جمله عدم پرداخت پاداش بازنشستگی و معوقات خود مقابل ساختمان مرکزی مخابرات استان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون: “ظلم سیزده ساله را پایان دهید_ماخواهان اجرای کامل آئین نامه ۸۹/۲۴ هستیم”و باسردادن شعار “وزیر بی کفایت، خجالت خجالت” اعتراض خود را به بی تفاوتی مسئولان در قبال خواستهای قانونی خود نشان داده و خواستار تحقق يافتن حقوق ومطالبات قانونی خود شدند.

طبق مصوبه اسفند ۸۵ و آیین نامه سال ۸۹، کارکنان شرکت مخابرات بایستی مشمول اجرای اصل ۳۱ قانون اساسی می‌شدند که مطابق با این اصل کارکنان بایستی زیرمجموعه وزارت کار قرار گیرند؛ اما این قانون برای کارکنان اجرا نمی‌شود و کارکنان این شرکت معتقدند که هیچ نوع نظارتی از سوی دولت و هیئت وزیران بر اجرای آیین نامه و مصوبات در رابطه با حقوق و مزایا، بیمه،رفاه و بازنشستگی  آنان اعمال نمی‌گردد و کارکنان این شرکت به حال خود رها شده اند.

طی هفته‌ها و ماههای اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات گسترده ی بازنشستگان و مالباختگان در شهرهای مختلف آذربایجان جنوبی از جمله تبریز ،اورمیه، اردبیل،زنجان،قزوین،همدان و…بوده ایم که خواستار احقاق حقوق خود و رسیدگی به مطالباتشان از سوی دولت و ارگانهای مربوطه بوده اند.

بازنشستگان بارها در تجمعات خود اظهار داشته اند که تا احقاق کامل حقوق خود و رسیدگی دولت به مطالباتشان به تجمعات خود ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا