ایرانسیاست

احمدی‌نژاد: مقامات ایران «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند»

محمود اجمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران روز جمعه ۳ اردیبهشت اعلام کرد: مقامات ایران «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند.»

احمدی‌نژاد بدون نام بردن از دولت روحانی مدعی شد: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد.»

رئیس جمهور سابق ایران در ادامه بدون نام بردن از اصولگرایان گفت: «طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد.»

احتمالا اشاره احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس یازدهم می‌باشد که در آن هم مشارکت در انتخابات بطور بی‌سابقه‌ای کم بود و هم اصولگرایان به راحتی اکثریت مجلس را در دست گرفتند.

او در ادامه اظهاراتش مدعی شد که سران جمهوری اسلامی ایران «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند.»

رئیس جمهور سابق ایران مشخص نکرد که این جزیره در کجای دنیا و در کدام کشوری و از سوی چه کسانی خریده شده است ولی نظام جمهوری اسلامی ایران را به «اتوبوس در حال سقوط به دره» توصیف کرد.

او در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که «به من می گویند این حرفها را نزن، ترتیبت را می دهند و حذفت (نابودت) می کنند.»

احمدی‌نژاد در بخش دیگری گفت: «پیوسته وحشت را به مردم تزریق می کنند. در این فضا هیچکس حرف نزند، تجمع نکند و صدایش در نیاید. مردم به این نتیجه برسند همین قدر که زنده هستند بگویند خدا را شکر.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا