ایران

کشف سه جسد در بانک سوخته در اعتراضات نسیم شهر – تهران

پس از گذشت بیش از یک ماه، دیروز در نسیم شهر تهران در حین آواربرداری از ساختمان یک بانک که در زمان اعتراضات سراسری اخیر به آتش کشیده شده بود، ۳ جسد پیدا شده است.

در جریان اعتراضات آبان ماه، یکی از بانک های رباط کریم به آتش کشیده می شود، حریق به اندازه ای وسیع بود که موجب تخریب کامل بانک می گردد.

 

 

بعد از یک ماه مسئولان بانک تصمیم می‌گیرند خاکبرداری و ساختمانی جدید بنا کنند، در حین خاکبرداری متوجه سه جسد می شوند، اجساد برای تشخیص هویت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

 

 

بنا به اعلام خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شاهدان عینی گفته اند: زمانیکه بانک به دست «اغتشاشگران به آتش کشیده شد»، بلافاصله سه نفر وارد بانک شدند (دو مرد و یک زن) پس از دقایقی از ورود آنان، سقف بانک فروریخت و چون محیط دودآلود و گردوخاک شد کسی متوجه بیرون آمدن یا نیامدن آنان نشد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان تهران، پیدا شدن سه جنازه از زیر آوار یکی از بانک های رباط کریم به دنبال اغتشاشات آبان ماه تایید کرده است.

 

نسیم‌شهر و یا همان «اکبرآباد» مرکز بخش بوستان شهرستان بهارستان در استان تهران است که اغلب ساکنان این شهر را تورکهایی تشکیل می دهند که از شهرهای مختلف آذربایجان طی سالیان گذشته در این منطقه ساکن شده اند.

این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب‌غرب تهران قرار گرفته‌است و در خلال اعتراض های اخیر شاهد خشونت کم سابقه ای بود و مرگ تعدادی از معترضان در آنجا گزارش شد.

 

.

.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا