آذربایجانایران

این چهره را به‌خاطر بسپارید

سرهنگ پاسدار لطفعلی قشلاقی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه استان اردبیل و از اعضای سپاه قدس است که گفته می‌شود دستش در خون بسیاری در داخل و خارج از کشور آلوده است.

سرهنگ پاسدار لطفعلی قشلاقی از اعضای سپاه قدس است که گفته می‌شود دستش در خون بسیاری در داخل و خارج از کشور آلوده است.

وی که معروف به گشتاپو اردبیل می باشد، در سالهای اخیر به بهانه های واهی تعداد بسیاری از پاسداران روشنفکر، حق طلب و مردمی را با پرونده سازی، روانه زندان نموده و یا زمینه اخراج یا حذف آنها را سبب شده است.

نامبرده بعنوان مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قدس و سپاه استان اردبیل، در ترورهای خاموش بسیاری نیز بعنوان تصمیم ساز و مجری دخالت داشته که از آن جمله می توان به ترور خاموش « حجت الاسلام عادل مولایی» پژوهشگر برجسته تاریخ آذربایجان و رئیس دفتر آیت الله موسوی اردبیلی که رقیب سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل بود، اشاره نمود.

مرحوم حجت الاسلام عادل مولایی که سپاه قدس وی را رقیب سید حسن عاملی در منطقه قفقاز می دید، روز پنجشنبه ۷ آبان ماه سال ۱۳۹۴ بر اثر سانحه تصادف مشکوک در جاده قم – ساوه درگذشت که شواهد و قراين بسیاری از دست داشتن سپاه قدس و مخصوصا سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در این حادثه حکایت دارد.

از حجت الاسلام عادل مولایی، کتابهای مختلفی ازجمله کتابهایی در باب علمای خطه آذربایجان و قفقاز مانند: گل های پریشان در باد (۱۰۰ مجتهد قفقاز) ، آشنایان ره عشق (۵۰ مجتهد تبریز و ۱۰۰ مجتهد اردبیل) ، ترجمه میزان الحکمه به زبان ترکی آذربایجانی، سیادت صفویه، منصب شیخ الاسلامی در بستر تاریخ، ترجمه قرآن به زبان ترکی آذربایجانی، ترجمه نهج البلاغه به زبان ترکی آذربایجانی، کتاب ارزشمند فرزانگان قفقاز، دو قرن مبارزه علمای قفقاز و گوهرهای شب چراغ و … می توان اشاره کرد.

آدرس محل کار سرهنگ پاسدار لطفعلی قشلاقی: اردبیل، میدان بسیج، ستاد سپاه استان اردبیل، ساختمان حفاظت اطلاعات

آدرس منزل: اردبیل، شهرک سبلان، فاز یک، خیابان خیرین، روبروی مسجد قائم

تلفن همراه: ۰۹۳۷۲۸۰۴۱۹۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا