ایران

انتقال حامد قشقایی از زندان عادل آباد شیراز به بازداشتگاه پلاک ۱۰۰ شیراز

حامد قشقایی کوهنورد، سنگنورد، غارنورد و دبیر پیشین کمیته هیمالیانوردی استان شیراز که سابقه صعود به قله دائولاگیری در رشته کوه‌های هیمالیا را در کارنامه خود دارد در ۱۹ آبان زمانی که به درمانگاه می رفت در خیابان توسط ماموران اطلاعات بازداشت شد.

آذنیوز تیوی به استناد از قایی نیوز گزارش می دهد، حامد قشقایی ورزشکار کوهنورد،سنگنورد،غارنورد ترک قشقایی هفت سال عضو هیمالیانوردی استان و سه سال دبیر کمیته ی هیمالیا نوردی استان سرپرست و برگزار کننده ی اردوها و انتخابی تیم‌های منتخب ورزش کوهنوردی
،مدرس دوره های مختلف آموزش کوهنوردی،صعود کننده به کوه های مختلف برون مرزی ومربی رسمی فدراسیون کوهنوردی ،امدادگری وامدادرسانی در بسیاری از حوادث را در کارنامه خود دارد در ۱۹ آبان زمانی که به درمانگاه می رفت در خیابان توسط ماموران اطلاعات بازداشت شد.
این ورزشکار پس از ۲۰ روز بی خبری به خانواده خود اطلاع داده که به بازداشتگاه عادل آباد شیراز منتقل شده است. حامد قشقایی همچنان در بازداشت به سر می برد و هنوز پرونده او به دادسرا فرستاده نشده است. همچنین او نیز مانند بسیاری دیگر از بازداشتی‌های جمهوری اسلامی اجازه گرفتن وکیل را ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا