ایران

هشدار دونالد ترامپ به خامنه ای: رهبر ایران مراقب حرف زدنش باشد

رئیس جمهور ایالات متحده آمریكا دریک پیام توییتری به سخنان علی خامنه ای رهبر ایران واکنش نشان داده و از او خواست كه در رابطه با آمریکا بیشتر مراقب حرف زدنش باشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به اظهارات علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در خصوص رویکرد ایالات متحده و اروپا در قبال ایران واکنش نشان داده و گفته است، او باید مراقب حرف‌هایش باشد.

 

 

دونالد ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشته است: «رهبر به اصطلاح معظم ایران که این اواخر چندان عظمتی برایش باقی نمانده، حرف‌های بدی درباره آمریکا و اروپا زده است. اقتصاد آن‌ها رو به نابودی است و مرد‌م‌شان در عذاب. او باید خیلی مواظب حرف‌ زدنش باشد».

رئیس جمهوری آمریکا همچنین از سیاستمداران ایرانی خواست كه كشور شان را به سمت ویرانی سوق ندهند.

تنش‌ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، زمانی بالا گرفت که آمریکا در بامداد سوم جنوری، قاسم سلیمانی فرماندۀ نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌المهندس معاون سازمان حشد شعبی عراق در فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به هلاکت رساند.

ایران نیز بامداد هشتم ژانویه به دو پایگاه آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد. نیروهای ایرانی مدعی شدند که این حمله در عملیاتی تحت نام «قاسم سلیمانی» و با هدف انتقام انجام شده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا