آذربایجان

تلفات نیروهای ارمنی طی شب گذشته در جبهه قره‌باغ

بر اساس اعلام وزارت دفاع آذربایجان، در ضد حملاتی که نیروهای آذربایجان در جبهه فضولی و هادروت ترتیب دادند تعداد زیادی از نیروهای ارمنستان در جهات مختلف جبهه مندهم شدند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آذربایجان، در ضد حملاتی که نیروهای آذربایجان در جبهه فضولی و هادروت ترتیب دادند تعداد زیادی از نیروهای ارمنستان در جهات مختلف جبهه، ۲ دستگاه تانک تی-۷۲، ۱ دستگاه رات‌انداز بی‌ام-۲۱ “گراد” یارس، ۵ ​​عراده توپ هویتزر دی-۳۰ ، ۲ قبضه ضد هوایی خودران زداس‌یو-۲۳-۴ “شیلکا” و ۸ خودروی پر از مهمات منهدم  شد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت دفاع آذربایجان، در منطقه دفاعی هجدهمین لشکر پیاده موتوری نیروهای مسلح ارمنستان، یک فرار گسترده در میان نیروهای نظامی و سربازان وظیفه ثبت شده است. برای جلوگیری از این امر، رهبری ارمنستان پست های فرماندهی پلیس نظامی را در جاده های شهرهای گوروس و تورش‌سو مستقر کرده است.

در بین پرسنل هنگ ۵ خط‌شکن ارمنستان در منطقه دفاعی‌شان کشته و زخمی های زیادی وجود دارد. واحدهای هنگ با کمبود غذا و مهمات روبرو هستند.

در اثر هدف قرار گرفتن خودروی حامل داوطلبان به خط دفاعی هنگ دهم، کشته و زخمی‌ها وجود دارد. نیروهای ارمنی که در حال عقب نشینی و فرار بودند، تعداد زیادی کامیون و خودروی زرهی را جا گذاشته و فرار کردند.

یک توپخانه در منطقه دفاعی هنگ ۹ موتوری ارمنستان منهدم و جانشین فرمانده هنگ زخمی شد.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت دفاع آذربایجان، برخی از مزدوران که به قره باغ آمده‌اند از جنگ امتناع می ورزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا