اقتصادایران

روحانی: می دانم در زندگی مردم فشار وجود دارد/ روند تورم کاهشی است/ تا پایان سال شرایط بهبود می یابد!

حسن روحانی، با اظهار بر اینکه می دانم در زندگی مردم فشار وجود دارد، ادعا کرد که در این شرایط سخت آمار بیکاری ما کاهش یافته و تورم ما روند کاهشی است و تا پایان سال شرایط بهبود می یابد!

 حسن روحانی که امروز در جریان سفر یه آذربایجان شرقی و مراسم بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه برق هریس، سخنرانی می کرد، اظهار داشت: وقتی به راحتی از برق استفاده می‌کنیم مانند ماهی‌ای که در آب است، قدر آن را نمی‌دانیم ولی وقتی در تابستان گرم برق قطع می‌شود یا در بیمارستان هنگام عمل جراحی و یا در تولیدصنعت هنگام قطعی برق متوقف می‌شود، قدر و ارزش این صنعت و انرژی را می‌دانند و قدردان خادمان صنعت برق و انرژی می‌شوند.

او در ادامه گفت: می‌دانم در زندگی مردم فشار وجود دارد و در یک سال و چند ماه برای زندگی عادی مردم فشار و سختی بوده و هست ولی در عین حال مردم ما در برابر دشمنان سر فرود نیارودند و سختی را با دل و جان خریدند. مردم می‌دانند مسئولان همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند و دلیلش همه افتتاح‌های در ماه‌های گذشته است.

روحانی با این ادعا که در این شرایط سخت آمار بیکاری ما کاهش یافته و تورم ما روند کاهشی است و تا پایان سال شرایط بهبود می‌یابد، افزود: راه ما تلاش بیشتر و اتحاد بیشتر و ورود دانشگاه‌ها و جوانان برای پیشرفت بیشتر کشور و اقتصاد و رفاه کشور است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا