آذربایجانایران

ماموران امنیتی پدر، مادر و دو برادر «جواد حیدری» را بازداشت شدند

ماموران امنیتی ایران پدر، مادر، و دو برادر «جواد حیدری» معترض تورک آذربایجانی کشته شده در اعتراضات قزوین را بازداشت کردند.

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری با اعلام این خبر در توییتر خود نوست: « دقایقی پیش پدر و مادرم و برادرم محمد حیدری را دستبند زده و بازداشت کردند. روح الله حیدری، برادر دیگرم هم از روز دوشنبه در بازداشت است. و جواد حیدری، برادر دیگرم را در شهریورماه کشتند. حالا از خانواده‌یمان، یک نفر را کشتند و ۴ نفر را حبس کرده‌اند.»

او در توئیت دیگری نوشت: «به خانواده‌ام گفته‌اند باید سنگ مزار جواد را عوض کنید تا آزادتان کنیم حقارت جمهوری‌اسلامی و تلخی این روزهایمان در همین جمله‌ی کوتاه خلاصه می شود.»

فاطمه حیدری افزوده است: «پدرم در پاسخ فقط به او گفته “برات متاسفم که به‌خاطر دو قرون پول این بلاها رو سر مردم میاری”. حکمیان، چند دقیقه پیش، پدرم را به زندان چوبیندر منتقل کرد.»

او در توییت دیگری نوشته: «مادرم ۶۹ سال دارد و پدرم ۷۰ سال. برادرم جواد، عصای دستشان را ازشان گرفتند و امروز به خودشان دستبند زده و آن‌ها را به همراه دو پسر دیگرشان به زندان انداختند.»

جواد حیدری شهریور سال گذشته در اعتراضات ضدحکومتی شهر قزوین به ضرب گلوله نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران کشته شد. مسئولان رژیم فاطمه حیدری، خواهر جواد را نیز از سازمان نقشه‌‌برداری کشور اخراج کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا