جهانسلامتی و زندگی

هند نیز با یک میلیارد و سیصد میلیون نفر جمعیت قرنطینه شد

نخست وزیرش گفته اگر این ۲۱ روز تاب نیاریم، ۲۱ سال به عقب برمی‌گردیم.

۳۰ ایالت و بخش فدرالی در هند در پی ثبت نهمین مرگ ناشی از کروناویروس قرنطینه شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری NDTV، در مجموع ۴۷۱ تن در هند با ویروس کرونا مثبت شناسایی شده‌اند که ۷۵ مورد آنها فقط مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

دو تن نیز در پی ابتلا به کووید-۱۹ جان باخته که یکی در بنگال و دیگری در هیماچال پرداش بودند.

در حالی که گزارش‌ها مربوط به آلودگی ویروسی در تمامی ایالت‌های اصلی منتشر شده، در مرکز هند ممنوعیت پروازهای داخلی اعمال شده و به افراد هشدار داده شده که در صورت تخطی از قوانین با آنها برخورد می‌شود.

در ایالت پنجاب وضعیت منع آمد و شد اعلام شده و در کلکته نیز که یک فرد ۵۷ ساله در پی ابتلا به این ویروس درگذشت بدون آنکه تاریخچه‌ای از سفر داشته باشد. این مساله باعث شده تا نگرانی درباره زنجیره انتقال این ویروس به وجود بیاید.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند دستور قرنطینه سراسری در این کشور را با جمعیت یک میلیارد و سیصد میلیون نفر برای جلوگیری از شیوع کرونا اعلام کرد. این دستور از نیمه‌شب امشب به وقت محلی اجرا می‌شود و تا سه هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

نخست وزیرش گفته اگر این ۲۱ روز تاب نیاریم، ۲۱ سال به عقب برمی‌گردیم.

حتی هند یک میلیارد و سیصد میلیون نفری هم به این نتیجه رسید که باید قرنطینه سراسری انجام بده، اونوقت در ایران V.Behdasht هنوز داره اس‌ام‌اس میده که لطفاً سفر نرید.

با قرنطینه کامل هند که نیمه امشب به وقت محلی به اجرا گذاشته می شود شمار افرادی که در سراسر جهان به ماندن در قرنطینه دعوت شده اند به ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر خواهد رسید ـ منبع فرانس پرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا