درباره ما

 

ای‌ان‌تی (ANT) یک نهاد رسانه ای مستقل و خصوصی است که تلاش می کند اخبار و اطلاعات را به صورت بی طرفانه در اختیار مخاطبان آذربایجانی خود در اقصی نقاط جهان قرار دهد.

این تلویزیون که در خرداد 98 آغاز به کار کرد اخبار و اطلاعات را از طریق ماهواره، وبسایت، تلفن همراه و ابزارهای الکترونیکی قابل حمل به مخاطبان ارائه می کند.

شبکه ای‌ان‌تی به صورت شبانه روزی برنامه برای مخاطبان خود پخش می کند . خبر و موضوعات سیاسی روز محور برنامه های تلویزیون ای‌ان‌تی است و نزدیک به نیمی از برنامه های آن را تشکیل می دهد.

ترکیب برنامه های این تلویزیون متنوع و شامل بخش های خبری – تحلیلی مسایل جاری روز، برنامه‌های مستند فرهنگی – اجتماعی، تاریخی، سرگرمی، ورزشی، سبک زندگی، سلامت، دانش و فن‌آوری است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که پاسخگوی نیازهای طیف های مختلف مخاطبان  آذربایجانی، به ویژه جوانان باشد.

این تلویزیون تلاش خواهد کرد تا بتواند صدای سرکوب شدگان، انکارشدگان و نادیده گرفته شدگان در آذربایجان و جغرافیای وسیعی از قفقاز تا خاورمیانه باشد. تلویزیون بر اساس امکانات خود سعی بر آن خواهد داشت که برنامه هایی به زبانهای دیگر منطقه نیز تهیه و ارائه کند.

برنامه های ای‌ان‌تی در استکهلم  تهیه می شود؛ همکاران و گزارشگران ما از شهرهای مختلف در سراسر جهان نیز نقش مهمی در تهیه این برنامه ها دارند.

برنامه های تلویزیونی ای‌ان‌تی از ماهواره یاه ست فرکانس V 11958 – 27500 – 7/8 افقی و نیز از طریق وبسایت https://www.aznews.tv  پخش می شود.

سایت اینترنتی ای‌ان‌تی نیز در خرداد ماه 98 راه اندازی شده است و اخبار و اطلاعات مختلف در زمينه‌های گوناگون را به طور ۲۴ ساعته به خوانندگان سایت ارائه می کند.

این سایت در بخش های جداگانه از جمله بخش های خبر، فرهنگ و هنر، تاریخ، دانش و فن، ورزش، اقتصاد، حقوق و محیط زیست جدیدترین اخبار، تصاویر، گزارش ها و تحلیل ها را به کاربران ارائه می دهد.

مخاطبان ما همچنین می توانند برنامه های ای‌ان‌تی را به صورت زنده برروی سایت اینترنتی مشاهده کنند. آرشیو برنامه های پخش شده نیز بر روی وبسایت قابل دریافت است.

در سایت اینترنتی همچنین می توان جدول پخش برنامه ها و سایر اطلاعات در مورد برنامه‌ها را مشاهده کرد.

افزون بر این، صفحه های این تلویزیون در شبکه های اجتماعی فیس بوک () ، اینستاگرام () و توییتر() و یوتبوب () تریبونی برای اظهار نظرهای کاربران درباره مسائل گوناگون و برنامه های ای‌ان‌تی است.

تعهد ما

این شبکه متعهد است با خبرنگاری حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مبتنی بر واقعیات به مخاطبانش خدمات‌رسانی کند. بازتاب تمام نظرات همه گروه ها و طیف‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آذربایجان نیز از تعهدات این کانال تلویزیونی است.

رسالت ما

رسالت این رسانه گشودن پنجره ای نو به روی آذربایجانیان و مردم منطقه ، کمک به گردش آزادانه اطلاعات در این سرزمین، گسترش ارزش‌ها و نهادهای دمکراتیک و عرضه دیدگاهی منصفانه و متعادل در چارچوب اصول روزنامه‌نگاری حرفه‌ای و مسئولانه در قالب اخبار و گزارش‌های دقيق، عينی و بی‌طرفانه است.

اصول ما

تلویزیون ای‌ان‌تی از دیدگاه‌ها یا منافع هیچ گروه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی یا مذهبی دفاع نمی‌کند و به هیچ گروهی در داخل یا خارج از ایران وابسته نیست. همکاران ما دیدگاه‌های مختلف و متضاد را با رعایت اصل دقت و احترام به تعادل در نشر اطلاعات منتشر می‌کنند و می کوشند اظهارنظرهای تمام طرف‌های درگير در موضوع را در خبر یا گزارش مربوطه درج کنند. خبرنگاران این شبکه مجاز به گنجاندن دیدگاه‌ها یا قضاوت‌های شخصی خود در گزارش‌های خبری نیستند.

مطالب و اخباری که در بخش‌های مختلف این رسانه منتشر می‌شود بایستی مستند و بر پایه اطلاعات دقیق و واقعیت ها باشد. شبکه ای‌ان‌تی اخبار و مطالبی را که منبع آن شایعات و اطلاعات غیرقابل تأیید باشد، منتشر نمی‌کند.

همکاران این شبکه ملزم به رعایت لحن و زبانی متعادل و محترمانه در تهیه گزارشهای خبری و رعایت اصل احترام به حقوق انسانی تمام افراد و گروهها می باشند و به هیچ وجه مجاز به نشر محتوای توهین‌آمیز نسبت به اقوام و گروههای مختلف و باورهای دینی و فرهنگی افراد نیستند.

خاطرنشان می شود که دیدگاه های ارائه شده از سوی میهمانان برنامه ها منعکس کننده مواضع تلویزیون ای‌ان‌تی نمی باشد.