ایرانخاورمیانهسیاست

وزیر دفاع ایران: طرح «با خاک یکسان کردن تل‌آویو و حیفا» آماده اجرا است

وزیر دفاع ایران امروز یکشنبه ۱۷ اسفند در جشنواره‌ای با اشاره به دستور رهبر این کشور مبنی بر «با خاک یکسان کردن تل‌آویو و حیفا» گفت این طرح آماده اجرا است.

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران امروز، یکشنبه ۱۷ اسفند در جشنواره‌ای با اشاره به دستور علی خامنه‌ای، رهبر حکومت اسلامی در این کشور مبنی بر «با خاک یکسان کردن تل‌آویو و حیفا» گفت که «این امر فرماندهی معظم کل قوا تبدیل به طرح شده و با یک اشاره فرماندهی اجرا می‌شود.»

وزیر دفاع ایران با «سگان» خواندن مقامات اسراییل گفت که آنها «گاهی بزرگتر از دهانشان حرف می‌زنند و تهدید می‌کنند» ولی دستور خامنه‌ای مبنی بر «با خاک یکسان کردن تل‌آویو و حیفا»، «تبدیل به طرح شده و با یک اشاره فرماندهی اجرا می‌شود.»

بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل روز پنجشنبه ۱۴ اسفند به فاکس نیوز گفت، ارتش اسرائیل در حال به روزرسانی برنامه‌های خود برای حمله به سایت های هسته ای ایران است و آماده اقدام مستقل در این خصوص است.

همچنین بخوانید: وزیر دفاع اسرائیل: برنامه‌های خود را برای حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران به‌روز رسانی می‌کنیم

بنی گانتز گفت: “اگر دنیا [قبل از حمله ما] آنها را متوقف کند، بسیار خوب خواهد بود. اما اگر اینگونه نباشد، ما باید مستقل اقدام کرده و از خود دفاع کنیم.”

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز روز سه‌شنبه ۷ بهمن‌ماه ۹۹ گفت: “کسانی هستند که برای نابودی کشور اسرائیل تلاش می‌کنند و روزانه این حرف را علناً می‌زنند و این البته رژیم آیت‌الله‌ها در ایران است. آنها دیگر در مورد نابودی شش میلیون نفر صحبت نمی‌كنند، جمعیت ما در حال حاضر به هفت میلیون یهودی نزدیك می‌شود و آنها قصد دارند برای نابودی ما اقدام کنند، از جمله از طریق توسعه سلاح‌ هسته‌ای.”

همچنین بخوانید: نتانیاهو: بر اساس تجربه هولوکاست باید از تهدید رژیم ایران برای نابودی اسرائیل جلوگیری کنیم

نتانیاهو تأکید کرد که بر اساس تجربه هولوکاست باید از تهدید رژیم ایران برای نابودی اسرائیل جلوگیری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا