خاورمیانه

شرکت «کارسان» ترکیه؛ از پیشتازان تولیدخودروهای برقی جهان

مدیرعامل شرکت خودروسازی «کارسان» ترکیه اظهار داشت در پایان سال جاری با مجموع هزار دستگاه خودروی برقی، در میان 22 کشور تولیدکننده در جاده‌ها حضور خواهند داشت.

​​اوکان باش، مدیرعامل شرکت خودروسازی «کارسان» ترکیه، درباره برنامه‌های تولید و توسعه خودروهای برقی در کشور گفت: در پایان سال جاری ما با مجموع هزار دستگاه خودروی برقی، در میان 22 کشور تولیدکننده در جاده‌ها خواهیم بود.

وی افزود: پیشتر با تولید 30 دستگاه e-JEST در آمریکای شمالی که یکی از بازارهای جدیدمان است، شروع به پیشرفت کردیم و تا پایان سال این تعداد را به بیش از 100 دستگاه ارتقا خواهیم داد.

اوکان باش تاکید کرد که کارسان با تجربه 60 ساله و تیم حرفه‌ای خود به یکی از شناخته شده‌ترین برندها در این بخش تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: ما به رشد بی‌وقفه در اروپا که از بازارهای اصلی ما است، ادامه می‌هیم.

شرکت کارسان با تولید خودروهای برقی و خودران، نقش پیشرو در تحول زیرساخت‌های حمل و نقل اروپا ایفا می‌کند.

شرکت خودروسازی کارسان با پیشتازی در نوآوری، نقشی پیشرو در تحول بخش حمل و نقل عمومی بر عهده گرفته است.

کارسان با شرکت در نمایشگاه «Busworld 2023» که بزرگترین نمایشگاه اتوبوس در این بخش است، قدرت تولید فناوری، توانایی نوآوری و رویکرد خدمات عالی خود را اثبات کرد.

کارسان در تاریخ 7 تا 12 اکتبر با خودروهای e-JEST، Autonomous e-ATAK و Hydrogen e-ATA در نمایشگاهی که در بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار شد شرکت کرد.

خودوی E-ATAK که اولین اتوبوس برقی خودران اروپا و آمریکا است، مهارتش را با انجام پارک خودکار در طول نمایشگاه به بازدیدکنندگان نشان داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا