آذربایجان

تراختور آذربایجان در یک قدمی سقوط / تراختور باز هم باخت

تیم تضعیف شده تیراختور آزربایجان در مقابل تیم ضعیف آلومینیوم اراک نیز باخت و طبق برنامه ریزی مسئولان ایران، یک قدم دیگر به انتهای جدول و سقوط از لیگ برتر نزدیک تر شد.

عصر دیروز پنجشنبه در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، تیم تیراختور آزربایجان در اراک به مصاف تیم آلومینیوم رفت و در نهایت با گلی که در دقیقه ۸۰ بازی دریافت کرد، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تیم تضعیف شده تیراختور از ۲۳ بازی برگزار شده این فصل، ۱۲ بازی را باخته است و برای سیزدهمین هفته متوالی نبرده است.

در حالی که تیراختور در سالهای گذشته از مدعیان قهرمانی بود و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی تلاش می کرد. این تیم هم اکنون در بین ۱۶ تیم در رده سیزدهم قرار دارد.

هواداران آزربایجانی «محمدرضا زنوزی» مالک تیم تیراختور را عامل حکومت ایران برای تضعیف و نابودی تیم تیراختور می‌دانند و خواهان کناره گیری وی و واگذاری باشگاه هستند.

ماه گذشته مرتضی اسدی، کاپیتان پیشین تیراختور ضمن انتقاد از مدیران این باشگاه گفت: «مدیران این باشگاه به دنبال نگه داشتن تیراختور در رتبه‌های پایین جدول لیگ برتر هستند.»

تیراختور فراتر از یک تیم فوتبال بوده و صدای آزادیخواهی تورکان آزربایجان جنوبی است. تیراختور پرطرفدارترین تیم جهان تورک است و بازی های این تیم در سراسر جهان تورک با حساسیت پیگیری می شود. مسئولان حکومت ایران سعی دارند با تضعیف تیراختور، این تیم محبوب جهان تورک را از صحنه حذف نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا