ایران

ایران مشمولان وظیفه پزشک و پرستار را به خدمت فراخواند

نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که مشمولان وظیفه پزشک، پرستار و پیراپزشکی را به خدمت فراخوانده است.

 

سرهنگ یعقوب منصوری، مدیر کل درمان معاونت بهداد «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» گفت: به منظور تامین بخشی از نیروهای مورد نیاز مقرر شد مشمولان وظیفه پزشک، پرستار و پیراپزشکی که تاریخ اعزام آنها در اردیبهشت سال جاری بوده است، 6 فروردین ماه فراخوان و در مراکز درمانی و مراکز بهداد استان ها به کارگیری شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ایران، منصوری درمورد این خبر تصریح کرد: 70 تیم مراقبت سلامت متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس مراقبت سلامت از یکم فروردین ماه در مراکز درمانی و بهداد استان های سراسر کشور تشکیل و کار خدمات رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه های بهداشتی، امدادی و درمانی آغاز کردند.

مدیر کل درمان معاونت بهداد نیروی انتظامی ایران اضافه کرد: این اقدام در راستای تقویت خدمات رسانی مراکز درمانی وزارت بهداشت و تسریع در روند کنترل شیوع بیماری کرونا در کشور به اجرا در می آید.

وی با اشاره به این که نیروهای شرکت کننده در این طرح از مراکز درمانی و بهداد استانها تامین می شود، از فراخوان برای مشمولان وظیفه پزشک، پرستار و پیراپزشکی که پیش از این تاریخ اعزام آنها اول اردیبهشت بود خبر داد.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت ایران تا کنون 1812 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در این کشور جان باخته و 23 هزار و 49 نفر نیز به آن مبتلا شده‌اند. قم نخستین شهر ایران بود که ویروس کرونا در آن شیوع یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا