ایرانسیاست

ممنوعیت واکسن و کشتار کرونایی؛ خامنه‌ای خواستار عذرخواهی سریع از مردم در مواقع بروز اشتباه شد

علی خامنه ای، رهبر ایران، امروز شنبه ۶ شهریور، در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای دولت جدید خواستار «عذرخواهی سریع از مردم در مواقع بروز اشتباه» شد.

علی خامنه ای، رهبر ایران، امروز شنبه ۶ شهریور، در دیدار ابرایهم رییسی، رئیس‌جمهور و اعضای دولت جدید خواستار «عذرخواهی سریع از مردم در مواقع بروز اشتباه» شد.

این در حالیست که به خاطر اعلام ممنوعیت ورود واکسن‌های آمریکایی، بریتانیایی و فرانسوی به ایران از سوی رهبر ایران، چندین هزار شهروند تا کنون به دلیل کندی واکسیناسیون و ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند و تا کنون هیچ گونه «عذرخواهی» از مردم صورت توسط وی نگرفته است.

همچنین، روز شنبه ۲۳ مردادماه ۹ تن از وکلا و فعالان مدنی از جمله محمدرضا فقیهی، آرش کیخسروی، مصطفی نیلی، مهدی محمودیان، محمدهادی عرفانیان کاسب، مریم افرافراز و لیلا حیدری در جریان برگزاری جلسه ای در دفتر انجمن حمایت از حقوق شهروندی در تهران که قرار بود در خصوص بررسی قصور احتمالی صورت گرفته در خصوص همه گیری کرونا و مباحث مطرح شده توسط مقامات و مسئولان گفت‌وگو شود، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

وی همچنین «اعتماد مردم» را «بزرگترین سرمایه دولت» خواند و گفت که این اعتماد «تا حدی آسیب دیده است و راه ترمیم آن، یکی شدن حرف و عمل مسئولان است.»

به گفته رهبر حکومت اسلامی ایران «رفتن به میان مردم و گفت‌وگوی بی واسطه با آنها از ابعاد بسیار خوب مردمی بودن است که آقای رئیسی دیروز با سفر به خوزستان آن را نشان داد.»

این درحالیست که مجید ناصری نژاد، نماینده شادگان (فلاحیه) در مجلس شوراس اسلامی با نمایشی خواندن سفر ابراهیم رئیسی و هیئت همراهش به استان خوزستان گفت: «اینگونه سفرهای کوتاه و یک روزه‌ مشکلات خوزستان را حل نمی کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا