آذربایجان

دیدار تراکتور آذربایجان و مس رفسنجان با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد

دیدار روز یکشنبه تیراختور آزربایجان و مس رفسنجان در ورزشگاه سهند تبریز با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

باشگاه تیراختور، طی اطلاعیه ای اعلام کرد هواداران می‌توانند از طریق لینک مستقیم ticket.tractor-club.com نسبت به خرید بلیط بازی اقدام کنند. بلیط فروشی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه (۱۲ فروردین) الی ساعت ۱۴ روز یکشنبه (۱۴ فروردین) انجام می‌شود.

اعلام شده هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت؛ به‌طوری‌که نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و از دریافت آن ۱۴ روز گذشته باشد، کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد و کارت ملی به همراه داشته باشند؛ همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

با وجود اعلام سازمان لیگ ایران مبنی بر صدور مجوز حضور ۳۰ درصد تماشاگران در ورزشگاه‌ها، میزان بلیت‌فروشی این بازی ۲۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تعیین شده که ۱۰ درصد کمتر از عدد اعلام شده می‌باشد.

مسئولان ایران در توجیه کاهش ۱۰ درصدی ظرفیت تماشاگران تیراختور آزربایجان اعلام کرده اند «علت کاهش ظرفیت تماشاگران رنگ‌بندی کرونایی است و در صورتی که وضعیت تبریز از زرد به آبی تغییر کند، این ظرفیت به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.»

ماه گذشته محمد نصرتی، مربی تیم تیراختور آزربایجان به سیاست های تبعیض آمیز فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران مبنی بر حضور تماشاگران در بازی‌های تیم های حکومتی «استقلال و پیروزی» و محرومیت سایر تیم‌ها از حضور تماشاگران در ورزشگاهها اعتراض کرده بود.

دیدار دو تیم تیراختور آزربایجان و مس رفسنجان از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز یکشنبه (۱۴ فروردین)، ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سهند تبریز برگزار می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا