آذربایجان

«عباس آخوندی» مقصر حادثه قطار «تبریز-مشهد» شناخته شد

کمیسیون عمران مجلس ایران طی گزارشی اعلام کرد: سازمان بازرسی، «هرم» مسئولیت مقصران حادثه قطار «تبریز -مشهد» را به روسای قوا و مسئولان قضایی ارائه داده است که «آخوندی» در رأس این هرم است.

مهر نوشت: حادثه برخود دو قطار مسافربری در محور تبریز- مشهد در خنداب از حوادث تلخ سال 95 بود، که تا به امروز در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نگرفته است.

بنا به این گزارش: کمیسیون عمران مجلس ایران، طی نامه ای (که بنا به گفته یکی از نمایندگان مجلس، «مافیای عباس آخوندی» در مجلس ایران مانع قرائت این گزارش در صحن علنی گردیده است)، به هیئت رئیسه مجلس این کشور، دلایل و استنادات سازمان بازرسی مبنی بر عاملان اصلی این حادثه را ارائه کرده است.

همچنین نسخه هایی از این گزارش به روسای قوا و مسئولان قضایی ایران فرستاده شده است که در آن «عباس آخوندی» به عنوان مقصر اصلی حادثه قطار «تبریز-مشهد» از سوی بازرسان کمیسیون عمران مجلس تشخیص داده شده است.

 

گفتنی است که در پنجم آذرماه سال 1395 بر اثر برخورد قطار مسافری سمنان- مشهد از پشت به قطار مسافری تبریز به مشهد حادثه هولناکی به وقوع پیوست که باعث کشته شدن 50 نفر از مسافران قطار تبریز به مشهد گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا