نماد سایت Aznews TV

سخنگوی قوه قضائیه ایران: تضعیف سپاه پاسداران را بر نمی‌تابیم

سخنگوی قوه قضائیه ایران: تضعیف سپاه پاسداران را بر نمی‌تابیم

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه ایران، امروز در نشست نشست خبری و در خصوص بازداشت شدگان در تجمعات اخیر و اینکه اتباع دیگری بوده اند یا خیر گفت: «غیر از سفیر انگلستان گزارشی از بازداشت سایر اتباع نداشته ایم.

 

 

 

او افزود: ما به مفاد کنوانسیون های بین المللی متعهد هستیم، اما اجازه نمی دهیم امنیت کشور مخدوش شود در حالی که شاهد اظهارنظرها و اقدامات صددرصدی مغایر با امنیت کشور بودیم.

 

 

اسماعیلی گفت: با کسانی که اعتراض مسالمت آمیز دارند برخوردی نمی کنیم و با رافت نگاه می کنیم ولی انجا که اقدام علیه امنیت باشد تعارفی نداریم.»

 

او درباره برخی از شعارهای داده شده در اعتراضات اخیر در اعتراض به سپاه پاسداران ایران گفت: «سپاه پاسداران پاسدار امنیت، پاسدار مرزها، ارزش‌ها و پاسدار کیان انقلاب و نیرویی است که اثبات کرده که فدایی مردم است.»

 

اسماعیلی گفت: «به هیچ عنوان نه تضعیف سپاه و نه هیچ یک از نیروهای مسلح و نه تضعیف هیچ یک از ارکان حاکمیت را برنمی‌تابیم و این را مضر به حال کشور و مردم می‌دانیم.»

 

او ادامه داد: «اگر اقدامات فداکارانه سپاه در دفاع از کشور نبود، بدخواهان معلوم نبود چه به روز این مردم و مملکت می‌آورند. از اینکه شجاعانه و متواضعانه آمدند و آنچه اتفاق افتاده را توضیح دادند تشکر می‌کنیم و فرایند قضایی ما در مسیر استیفای حقوق جان‌باختگان و کشف حقیقت با همه ابعاد آن است.»

 

 

خروج از نسخه موبایل