آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

نیروهای اطلاعات نیروی انتظامی با حضور پرشمار خود، مراسم تشییع‌جنازه بهمن خالقی را متشنج کردند

مراسم تشییع‌جنازه بهمن خالقی، فعال سیاسی-مدنی آذربایجانی امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد در حالی برگزار شد که مامورین اطلاعات نیروی انتظامی با حضور خود جوی متشنج در آن حاکم کردند.

مراسم تشییع‌جنازه بهمن خالقی، فعال سیاسی-مدنی آذربایجانی امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد در حالی برگزار شد که مامورین اطلاعات نیروی انتظامی با حضور خود جوی متشنج در آن حاکم کردند. بر اساس گزارشات رسیده به گروه خبری ای‌ان‌تی، در میان مامورینی که حضور داشتند صمد جوهری از مامورین اطلاعات نیروی انتظامی تبریز نیز حضور داشته که گمانه‌زنی‌ها در باره اعزام نیرو از تبریز به مراسم تشییع‌جنازه بهمن خالقی در بناب را بیشتر کرده است.
صمد جوهری رئیس بخش عملیات اطلاعات نیروی انتظامی تبریز در خیابان صائب می‌باشد که شخصا در اعمال خشونت، سرکوب و تحت‌فشار قرار دادن فعالین مدنی آذربایجانی نقش محوری بازی می‌کند.
به گفته فعالین مدنی، آقای جوهری شهرت خود را از آنجا به دست آورده که پیشینه طولانی‌ای در بازداشت، بازجویی، ضرب و جرح فعالین در کارنامه خود دارد.
این مامور اطلاعات نیروی انتظامی مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی خود را در سال ۹۵ در حالی از دانشگاه آزاد تبریز اخذ می‌کند که تقریبا در هیچ یک از کلاس‌ها و امتحانات درسی این دانشگاه حضور نداشته است.
گفتنی است که بهمن خالقی فعال سیاسی-مدنی تورک، روز یکشنبه ۱۹ مرداد هنگام عزیمت از سایین‌قالا (شاهین‌دژ) به قوشاچای (میاندوآب) حوالی ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی تصادف کرده و جان باخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا