ایران

سرکوب خونین مردم ایذه؛ ۸ نفر از جمله یک کودک کشته شدند

اعتراضات گسترده ضدحکومتی در ایران روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱، نیز ادامه یافت و بر اثر تیراندازی و ضرب و شتم ماموران سرکوبگر جمهوری اسلامی چندین نفر کشته شدند و صدها نفر دیگر مزجوح شدند

دیشب نیروهای سرکوب در شهر ایذه به مردم شلیک مستقیم کردند که تا این لحظه ۸ نفر کشته اند و۱۰ نفر مجزوح شده اند. به‌گزارش حساب توییتری یکی از جانباختگان سرکوب روز چهارشنبه در ایذه کودکی ده ساله بود به نام «کیان پیرفلک» که جانش را با شلیک گلوله جنگی ماموران جمهوری اسلامی از دست داد.

به نوشته حساب توییتری، «۱۵۰۰ تصویر» نام یکی دیگر از جانباختگان شهر ایذه که با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی جان باخت، «آرتین رحمانی» می باشد.

همزمان با انتشار اخبار مربوط به سرکوب‌های خونین چهارشنبه در ایذه، رسانه‌های وابسته به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی در یک سناریوسازی جدید و مضحک ادعا کردند معترضان را «تروریست ها» کشته اند.

اما در مقابل مردم ویدئوهایی از شلیک مستقیم نیروهای حکومتی به معترضان را منتشر کرده‌اند.

«اتحادیه آزاد کارگران ایران» با انتشار ویدئویی در کانال تلگرامی‌ خود از شلیک نیروهای سرکوب به مردم معترض شهر ایذه خبر داد. در ویدئوی مورد نظر، گروهی از نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی، متشکل از افرادی با یونیفورم نظامی و لباس شخصی، به معترضان که در حال شعار دادن هستند شلیک می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا