آذربایجانایران

دروغ‌گویی رسانه‌های سازمان مجاهدین خلق به سبک رسانه‌های رژیم

کانال‌های تلگرامی منتسب به رژیم جمهوری اسلامی عادت دارند با ممبرهای فیک تعداد ممبرهای خود را چند صدهراز و حتی میلیونی نشان دهند.

در حالی که تعداد بازدیدها نشان می‌دهد تعداد ممبرهای  کانالهای تلگرامی رسانه‌های رژیم معمولاً به زحمت از صد هزار تجاوز می‌کند.

یکی از کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای منتسب به سازمان مجاهدین خلق که بیشتر بر آزربایجان تمرکز دارد، سعی دارد با اخبار غیرواقعی حقایق را وارونه سازی کند. تعداد بازدیدهای این کانال معمولاً بین ۵۰۰ الی ۱۵۰۰ است که نشان می‌دهد تعداد ممبرهای واقعی آن از چند هزار تجاوز نمی‌کند و تا چندی پیش نیز تعداد ممبرهای آن در همین حد بود. ولی به یکباره تعداد ممبرهای آن به بیش از ۱۱۴ هزار افزایش یافته است درحالی‌که تعداد بازدیدها تغییری نکرده است. یعنی این کانال حدود ۱۱۰ هزار ممبر فیک زده است.

دروغگویی رسانه ای رژیم جمهوری اسلامی تعجبی ندارد زیرا این رژیم اساساً و ذاتا بر دروغ استوار است. سوال این است که سازمانی که ادعا دارد به ایران دمکراسی خواهد آورد (هر چند نه تنها در رفتارهایش تاکنون هیچ شمه‌ای از دمکراسی دیده نشده است بلکه سازمانی کاملاً دسپوتیک است) ولی رفتار رسانه‌‌ای‌اش عیناً جمهوری اسلامی است، چگونه انتظار دارد افکار عمومی ادعاهای سازمان را باور کند؟!

وقتی رفتار مانند جمهوری است یعنی ذهنیت هم مانند جمهوری اسلامی است و سخنان رنگ و لعاب‌دار چیزی جز شعار نیست. اگر به شعار دادن باشد رژیم جمهوری اسلامی خود استاد شعار توخالی دادن است، دیگر چه نیازی به امثال سازمان مجاهدین؟!(✍آرازنیوز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا