ایران

شهرداری تهران: بیش از ۱۰۰ راننده اتوبوس و کارمند مترو در تهران آلوده به کرونا شدند

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورتی که ترافیک تا پایان هفته مشابه روز گذشته باشد، احتمال اجرای طرح ترافیک طی هفته آینده زیاد است.

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره وضعیت ترافیکی پایتخت گفته است روز پیش ترفیک تهران نسبت به تعطیلات نوروز ۴۲ درصد و نسبت به روزهای پایانی اسفند ۲۱ درصد بیشتر شده است.

حجت در پاسخ به سوالی در مورد  اجرا شدن طرح ترافیک در هفته آینده، گفت در صورتی که ترافیک تا پایان هفته مشابه روز گذشته باشد، احتمال اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا طی هفته آینده زیاد است.

این در حالی است گه یوسف حجت در گفت‌وگویی که دیروز انجام داده بود در مورد اجرای طرح‌های ترافیکی در تهران دیروز ۱۶ فروردین ماه گفته بود طی هماهنگی با پلیس و وزارت کشور به این نتیجه رسیدیم که مشکل ترافیکی در هفته پیش رو نخواهیم داشت و اجرای طرح‌های ترافیکی تا یک هفته دیگر به تعویق خواهد افتاد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چند نفر در حمل و نقل عمومی مبتلا به کرونا شده‌اند، گفت: حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان مترو و رانندگان اتوبوس و تاکسی مبتلا به کرونا شدند و متأسفانه ۲ راننده در اتوبوسرانی و ۳ راننده در تاکسیرانی جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر انتقادها از پایان قرنطینه عمومی به حسن روحانی و تیم مدیریتی هر روز بیشتر می شود.
نمکی، وزیر بهداشت ایران در اعتراض به  تصمیم پایان قرنطینه هشدار داده بود که «کوچک‌ترین حرکت نسنجیده و غیرمنطبق با نظر کارشناسی آسیب‌‌های غیرقابل جبرانی در پی خواهد داشت.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا