ایران

فلاحت‌پیشه: در ایران با یکسری «تکفیری‌های یقیه سفید» مواجه هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران تصریح کرد: در کشور با یکسری «تکفیری‌های یقیه سفید» مواجه هستیم که اگر در شرایط خاصی قرار گیرند و اسلحه به دستشان بیفتد حتما همان کار را انجام می‌دهند که داعشی‌ها انجام می‌دادند

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران اظهار داشت: «ما در ایران با یکسری تکفیری‌های یقیه سفید مواجه هستیم.تکفیری‌های یقه سفید کسانی هستند از ابزارهای در اختیارشان با هدف ایجاد دو قطبی در جامعه گام بر می‌دارند و بسیار هم اصرار دارند که هر شخصی را مقابل مقام معظم رهبری قرار دهند».

 

به گزارش خبرگزاری “ایلنا”، وی در ادامه تصریح کرد: فلاحت‌پیشه افزود: “این جریان تکفیری یقه سفید از مرکز تا شهرستان‌های کوچک کشیده شده‌اند و ابزارهایشان که همان تریبون‌ها، رسانه ها و فضای مجازی هستند استفاده می‌کنند”.

وی ادامه داد: “امروز ما به این جریان می‌گوییم تکفیری‌های یقه سفید اما اگر در شرایط خاصی قرار گیرند و اسلحه به دستشان بیفتد حتما همان کار را انجام می‌دهند که داعشی‌ها انجام می‌دادند”.

فلاحت‌پیشه خاطر نشان کرد: “تلاشی که برای دوقطبی‌سازی و ایجاد کانون‌های دشمنی در ستون‌های نظام انجام می‌دهند کم از کارهایی نیست که جریان تکفیری انجام می‌دهد. کشور ما از این جریان‌سازی هیچ سودی نمی‌برد که یک عده بیایند رئیس‌جمهور را در مقابل رهبری قرار دهند”.

وی گفت: “آقای روحانی کسی است که همواره هم ملاحظات فقهی و هم ملاحظات اصل 110 قانون اساسی را رعایت می‌کند و جالب است در این همین رابطه بسیاری از افراطیون جریان چپ با ایشان زوایه گرفته‌اند”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا