ایرانجهانسلامتی و زندگی

هجوم مسافران ایرانی به ارمنستان برای واکسیناسیون رایگان

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان روز یکشنبه ۱۳ تیر از هجوم مسافران ایرانی به ارمنستان برای واکسیناسیون رایگان در این کشور خبر داد.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان اظهار داشت: «می‌توان گفت گستردگی ایرانیانی که برای دریافت واکسن به ارمنستان می‌روند بسیار زیاد است. همه پروازهایی که از ایران به ارمنستان رفته یا بازگشته، تقریبا پر بوده است.»

هرویک یاریجانیان به خبرگزاری ایلنا در مورد موج سفر ایرانیان به ارمنستان به منظور دریافت واکسن کرونا گفت:‌ «ارتباط زمینی با ارمنستان هنوز راه اندازی نشده ولی رفت و آمدها از طریق هوایی انجام می‌شود. دولت ارمنستان نیز برنامه خاصی برای واکسیناسیون ندارد، از آنجا که خودشان سهمیه دارند و استفاده می‌کنند عملا هرکسی که به این کشور می‌رود و خواستار دریافت واکسن است به او واکسن می‌زنند.»

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان در پاسخ به سوالی پیرامون تعداد ایرانیانی که در ارمنستان واکسن دریافت کرده‌اند گفت:‌ «برای دستیابی با آمار تعداد ایرانی‌هایی که در ارمنستان واکسن دریافت‌ کرده‌اند درخواست دادیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. شاید اگر سفارت ایران در ارمنستان درخواست دهد زودتر و راحت‌تر بتواند آمار را به دست بیاورد.»

وی یادآور شد: «ولی می‌توان گفت گستردگی ایرانیانی که برای دریافت واکسن به ارمنستان می‌روند بسیار زیاد است. همه پروازهایی که از ایران به ارمنستان رفته یا بازگشته، تقریبا پر بوده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا