آذربایجان

منع زنان از تماشای مسابقات والیبال در روز مادر در استان زنجان

یکی از زنان حاضر در سالن در این باره نوشته است : در روز مادر، روز میلاد حضرت فاطمه زهرا س و روزی که متعلق به زنان است،ایجاد محدودیت برای زنان به هیچ وجه قابل قبول نیست

بر اساس گزارشات کاربران شبکه های اجتماعی و گفت و گوهای گروه های تلگرامی، در مسابقات والیبال لیگ دسته یک والیبال کشور، که در شهرستان ابهر برگزار می گردد، یکشنبه عصر در حین مسابقات والیبال، زنان از حضور و تماشای این مسابقات منع شدند.
که پس از دقایقی اجتماع در هوای سرد، و اعتراض به محدودیت ایجاد شده، مجددا به جایگاه اختصاصی خود در سالن والیبال راه یافتند،ولی اندکی بعد از بلندگوهای سالن اعلام شد که ورود زنان از فردا برای تماشای مسابقات والیبال ممنوع بوده و زنان از حضور در سالن ورزشی امتناع ورزند.

این در صورتی است که بسیاری از زنان حاضر، خواهران،مادران و آشنایان بازیکنان بوده اند.

یکی از زنان حاضر در سالن در این باره نوشته است : در روز مادر، روز میلاد حضرت فاطمه زهرا س و روزی که متعلق به زنان است،ایجاد محدودیت برای زنان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

یکی دیگر از شهروندان ابهری در حمایت از این خواهران و مادران نوشته است: از تمامی مسئولین شهرستان انتظار داریم که جلوی تصمیم سازی های مرکز برای خطه آذربایجان را بگیرند، چرا که در فرهنگ ما ترک ها زنان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و ما مخالف هرگونه محدودیت چه برای مردان و چه برای زنان هستیم.

گفتنی است که یکی از تیم های حاضر در مسابقات؛ تیم مقاومت بسیج قم و از تیم های مورد حمایت سپاه استان قم می باشد که در معیت اعضای سپاه قم برای حضور در مسابقات آمده بودند و شنیده های تایید نشده از اعتراض سپاهیان آن استان به حضور زنان و در پی آن محدودیت نیروی انتظامی شهرستان ابهر، برای حضور این قشر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا