اجتماعی

رئیس پلیس تهران: شهر در امن و امان است!

حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت ایران با تشریح آخرین وضعیت امنیتی تهران اعلام کرد که امروز کوچکترین مورد امنیتی نداشتیم.

حسین رحیمی رئیس پلیس تهران اعلام کرد که تهران در کمال امنیت و آرامش است و هیچ گونه موارد امنیتی نداریم!

 

رحیمی با اشاره به حضور پر تعداد یگانهای انتظامی در سطح این شهر، گفت: «امنیت بستر پیشرفت جامعه است از این رو دشمنان همواره در صدد ایجاد ناامنی، آشوب و بلوا در کشور عزیز ما هستند که بطور حتم با سرپنجه‌های قدرتمند پلیس مواجه خواهند شد.»

 

از سوی دیگر با فرا رسیدن چهلم کشته‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه، گزارش‌ها حاکی از برقراری «جو امنیتی» و حضور «سنگین» مأموران انتظامی و لباس‌شخصی و بسیجی در شهرهای مختلف ایران را دارد.

 

بنا بر اطلاعات و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، قطعه ۲۶ گورستان «بهشت سکینه» کرج، محل دفن پویا بختیاری، از کشته‌های آبان، شاهد حضور «پلیس و نیروی امنیتی با ماشین‌های زرهی و آب‌پاش» است. خبرهای منتشر شده حکایت از بازداشت چند تن که به تجمع اعتراضی و سر دادن شعار اقدام کرده بودند از سوی نیروهای امنیتی رژم ایران را دارد.

 

شعارهایی که در برخی از ویدئوهای منتشر شده از تجمعات امروز در شبکه های اجتماعی از سوی مردم داده می شود، مانند «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت» می باشد.

 

همچنین چند روز است که در آستانه روز پنجم دی مصادف با چهلم جان‌باختگان آبان ۹۸، خبرهایی از بازداشت اعضای خانواده کشته‌شدگان، افزایش فشار بر آنها و ایجاد جو امنیتی و همچنین اختلال شبکه اینترنت در برخی نقاط ایران منتشر شده است.

 

 

.

.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا