سیاست

شمخانی: درباره اعتراضات اخیر «کشته‌سازی» می‌کنند

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، مدعی است که «بیش از ۸۵ درصد» از کشته شدگان اعتراضات آبان ماه در شهرهای اطراف تهران در «هیچیک از تجمعهای اعتراضی» حضور نداشته اند و به صورت «مشکوک با سلاحهای سرد و گرم غیر سازمانی» کشته شده اند، لذا اجرای «پروژه کشته سازی» از سوی «معاندین» در این منطقه قطعی است.

به گزارش رسانه های ایران، علی شمخانی نماینده رهبر ایران و دبیر شورای عالی امنیت ملی این کشور، صبح امروز با سفر به شهرستانهای غرب استان تهران با «خانواده جان باختگان» حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد.

 

رسانه های دولتی در اییران که مدعی شده اند این دیدارها  در «جوی صمیمی» انجام شد، شمخانی ضمن دلجوئی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظام برای ترمیم سریع خسارت ها و کاهش آلام خانواده ی محترم «شهدا و جان باختگان حوادث اخیر» خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا روز پنج‌شنبه خبر داد که علی شمخانی با خانواده امیررضا عبداللهی، ۱۳ ساله، و ابراهیم مهدی‌پور در شهریار، با خانواده جلیل امام‌قلی در ملارد، و حمزه علی نعمتی در شهر قدس دیدار کرده است.

 

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده، اضافه کرده است: استانداران سراسر کشور با توجه به «مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان» و همچنین اختیارات ویژه ای که از طرف «رئیس جمهور محترم» به آنها واگذار شده می بایست با «اقدامات جهادی« ، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت «خانواده شهدا و جان باختگان»، با برنامه ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت های وارد شده به مردم اقدام کنند.

نماینده رهبر ایران در امور رسیدگی به حوادث آبان ماه، در دیدار با خانواده امیررضا عبداللهی، قربانی نوجوان این حوادث، گفت: «کسی مخالف این نیست که مردم انتقادات خود را به اشکال مختلف بیان کنند. متأسفانه بعضی عناصر بیگانه و موج‌سوار که ضد ملت و استقلال ایران هستند، از اعتراضات مردم سوء استفاده کردند.»

.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا