ایران

افزایش شمار قربانیان کروناویروس به ۵۴ تن در ایران

بنا به اعلام وزارت بهداشت ایران شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۹۸۷ نفر و تعداد قربانیان این ویروس مرموز به ۵۴ تن افزایش یافته است.

بنا به اعلام  رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران تاکنون ۹۷۸ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

 

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمارهای ابتلا به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: ۳۸۵ مورد جدید از ظهر دیروز تا امروز به طور قطعی به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۰ نفر در قم، ۱۷۰ مورد در تهران، ۲۸ مورد گیلان، ۴۴ مورد مرکزی، ۱۳ مورد اصفهان، ۸ نفر استان فارس، ۱۷ مورد خراسان رضوی، دو مورد کرمانشاه، هشت نفر لرستان، سه مورد سمنان، ۱۱ مورد مازندران، ۳ نفر در همدان، دو نفر در خراسان جنوبی، ۳۱ مورد البرز، دو مورد هرمزگان، ۹ مورد خوزستان، یک مورد سیستان و بلوچستان، یک نفر ایلام، دو نفر استان کرمان (اولین موارد تشخیصی) به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۱ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

او افزود: «بیشترین موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روزهای اخیر در استان تهران مشاهده شده است. بعد از استان تهران، شرایط شیوع سریع بیماری در استان مرکزی دیده می‌شود. استان مازندران و نوار شمالی کشور نیز موارد شیوع بالایی دارد و از مردم می خواهیم از سفر غیر ضروری به استانهای شمالی کشور خودداری کنند.»

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران اظهار کرد: «نمودار ابتلا به ویروس کرونا همچنان صعودی است. موضوع در اغلب استان‌های کشور جدی است و امیدواریم با رعایت مردم بتوانیم از افزایش بار بیماری در روزهای آتی جلوگیری کنیم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا