آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

” ملت آذربایجان جنوبی، در کنار ارتش آذربایجان”؛ شعارنویسی در تبریز

دامنه واکنش‌ها به رزمایش های نظامی ایران در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان و اعلام حمایت از ارمنستان و تهدید علنی آذربایجان، به داخل مرزهای ایران کشیده شد.

دامنه واکنش‌ها و نارضایتی‌ها به رزمایش های نظامی ایران در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان و اعلام حمایت از ارمنستان و تهدید علنی آذربایجان، به داخل مرزهای ایران کشیده شد.

به گزارش بخش فارسی گروه خبری ای‌ان‌تی، فعالین آذربایجانی در تبریز، امروز جمعه ۹ مهر، در واکنش به رزمایش های نظامی ایران در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان و اعلام حمایت از ارمنستان و تهدید علنی آذربایجان، اقدام به شعارنویسی اعتراضی بر دیوارهای مرکزی تبریز کردند.

“زنده باد جمهوری آذربایجان”، “به پا خیز، آذربایجان” و “ملت آذربایجان جنوبی، در کنار ارتش آذربایجان است” عنوان شعارهایی است که بر دیوارهای شهر تبریز نوشته شده است.

همزمان، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن سربازان آذربایجانی ارتش ایران تصویری از «سلام گرگ خاکستری» خود از منطقه رزمایش ارتش ایران در مرز آذربایجان را منتشر کرده‌اند تا به صورت تلویحی هشداری داده باشند مبنی بر اینکه حداقل نصف سربازان ارتش ایران را تورکان تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا