آذربایجان

استعمار و تبعیض سیستماتیک صدای خودیهای رژیم را هم در آورده است!

مسعود پزشکیان: « کرمانی ها در مقابل استقلال مس آزربایجان کارشکنی می‌کنند و با پول ما گردن کلفتی می‌کنند»

وی گفته است:

«آزربایجانی ها چیز دیگری جز برپایی و اجرای عدالت را نمی خواهند. چگونه امکان پذیر است که استان کرمان با منابع آزربایجان هرسال توسعه می یابد اما حتی یک سالن ورزشی هم در ورزقان تاکنون افتتاح نشده باشد.
وی خاطرنشان کرد: «قدرت چانه زنی کرمانی ها در دولت و مجلس بالاتر از ماست و به همین سبب نیز چندین بار در مقابل این خواسته بحق ما مقاومت کرده و مانع به سرانجام رسیدن آن شده اند به گونه ای که در دولت قبلی هم تقریبا مسئله استقلال مس آزربایجان نهایی شده بود اما کارشکنی ها و عدم هماهنگی نمایندگان آزربایجانی مانع تحقق آن شد.»

پزشکیان تاکید کرد: «هم اکنون سه تیم لیگ برتری و چند تیم دسته اولی در کرمان از جیب مردم آزربایجان تاسیس شده اند. مردم ما مخالف این هستند که با سرمایه استان آزربایجان‌شرقی هر روز تیم های جدیدی در کرمان به عرصه بیاییند و در مقابل تیم های تراکتور، ماشین که از ریشه دارترین تیم های ایران هستند هیچ نفعی از ثروت خدادادی مس نبرند. شاهد رقابت نابرابری بین تیم های کرمانی و تراکتور هستیم به شکلی که هزینه تراکتور توسط آقای زنوزی پرداخت می شود و تیم های کرمان با پول ما در لیگ گردن کلفتی می کنند»

« چگونه درحال فکر ساخت قطار سریع السیر در استان اصفهان هستیم اما مردم آزربایجان برای افتتاح خط قطار ۱۷۰ کیلومتری باید ۲۰ سال منتظر بمانند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا