آذربایجان

پاشینیان خطاب به ارامنه قره‌باغ: “شهرها و روستاها را ترک کنید و بلافاصله به ارمنستان فرار کنید”

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در جلسه پارلمان در ایروان از ارامنه ساکن قره باغ کوهستانی خواست که شهرها و روستاها را تخلیه و به ارمنستان فرار کنند.

رسانه‌های آذربایجان به نقل از رسانه‌های ارمنستان خبر می‌دهند که نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در جلسه پارلمان در ایروان از ارامنه ساکن قره باغ کوهستانی خواست که شهرها و روستاها را تخلیه و به ارمنستان فرار کنند.

نخست وزیر ارمنستان در سخنرانی خود گفت که حملات ارتش آذربایجان که از صبح امروز آغاز شده با شدت تمام ادامه دارد. او گفت: “علی رغم مقاومت سربازان ما، من با درد فراوان تأیید می کنم که ارتش آذربایجان هنوز در حال حمله است.”

نیکول پاشینیان خطاب به ارامنه قراباغ گفت: “اول از همه، با توجه به امنیت شما، من از شما می خواهم که فوراً شهرها و روستاهای محل زندگی خود را ترک کرده و به خاک ارمنستان منتقل شوید.”

رسانه‌های آذربایجان می‌گویند، آقای پاشینیان که در یک مضحکی گیر کرده بود قول داد که ارامنه‌ای که از قراباغ فرار می کنند نگران نباشند، زیرا ارتش ارمنستان “سربازان آذربایجانی را تا آخرین نفر نابود خواهد کرد و سپس آنها می توانند به خانه خود بازگردند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا