آذربایجانویدیو

کمین نیروهای ویژه آذربایجان علیه نیروهای ارمنستان با دقت یک زرگر 

یک فیلم مربوط به عملیات نیروهای ویژه آذربایجان در جریان جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ در پاییز سال گذشته، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

یک فیلم که به مدت چند ثانیه در جریان جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ در پاییز سال گذشته گرفته شده و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، نشان می دهد که چگونه نیروهای ویژه آذربایجان تنها در عرض چند ثانیه به نیروهای ارمنستان کمین زده و آنها را خنثی می کنند.

این ویدیو از تلفن همراه یکی از سربازان ارمنستان گرفته شده است. از آنجا که در تاریکی، کامیون نظامی نیروهای مسلح ارمنستان در جاده ای خاکی در حال حرکت است و دوربین تلفن همراه یکی از سربازان ارمنی داخل خودرو باز است و اتفاقات را ضبط می کند.

سپس صدای گلوله خمپاره از فاصله دور شنیده می شود، یک ثانیه پس از آن راننده اتومبیل از فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار می گیرد (در این بین صدای هیچ گلوله ای شنیده نمی شود، که نشان می دهد گلوله از یک سلاح مجهز به صدا خفه کن شلیک شده است) و در لحظه‌ای که خودروی نظامی از حرکت باز می‌ماند چندین گلوله دیگر نیز شلیک می‌شود و كمتر از یك ثانیه بعد، یك سرباز با لباس ارتش آذربایجان در اتومبیل را باز می كند، اسلحه سرباز خنثی شده ارمنستان را برمی دارد و داخل خودرو را بازرسی می‌کند. در همین حال، ضبط صوت اتومبیل هنوز باز است و یک آهنگ ارمنی شنیده می شود …

با تجزیه و تحلیل این فیلم می توان نتیجه گرفت که آنچه اتفاق افتاده کمینی بوده که با دقت یک زرگر توسط سربازان نیروهای ویژه آذربایجان زده شده است. بخش فارسی گروه خبری ای‌ان‌تی این ویدیو را ارائه می دهد:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا