ایران

هویت یکی دیگر از کشته‌شدگان «نسیم شهر تهران» در اعتراضات سراسری آبان‌ماه احراز شد

امیرحسین نادری جوان تُرک آذربایجانی، یکی دیگر از کشته‌شدگان اعتراضات سراسری آبان‌ماه در ایران است که نیروهای امنیتی جنازه او را پس از گذشت سه ماه در اواخر بهمن ماه به خانواده وی تحویل داده‌اند.

امیرحسین نادری جوان ترک آزربایجانی ساکن نسیم شهر تهران در اعتراضات آبان ماه سال جاری بر اثر شلیک گلوله نیروهای سپاه پاسداران در اکبرآباد نسیم شهر جان خود را از دست داده است.

 

امیرحسین نادری که اصالتا از اهالی روستای دیز از توابع شهرستان خلخال بوده است، از سه ناحیه مورد اصابت گلوله سپاه قرار گرفته است. یک گلوله به پا و دو گلوله به بالا تنه وی اصابت کرده و جان این جوان آزربایجانی را گرفته است.

نیروهای سپاه پاسداران جنازه این جوان آزربایحانی را بعد از گذشت سه ماه از کشته شدن وی، در اواخر بهمن ماه به خانواده وی تحویل داده اند.

 

جنازه وی در حالی به خانواده ایشان تحویل داده شده است که خانواده او در طول این مدت بعد از آبانماه برای گرفتن جنازه اش تلاش کرده و مجبور به پرداخت نزدیک به 100 میلیون تومان به سپاه پاسداران شده اند.

نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بعد از تحویل جنازه این جوان آزربایجانی بعد از گذشت سه ماه، همچنین خانواده او را تهدید کرده اند که در خصوص کشته شدن فرزندشان با گلوله سپاه با هیچ خبرگزاری داخلی و یا خارجی تماسی نداشته باشند.

جنازه این جوان آزربایحانی در آخر بهمن ماه سال جاری و تحت فشار سپاه در نسیم شهر به خاک سپرده شده است و مجلس ختمی نیز برای وی در روز 30 بهمن برگزار گردیده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا