آذربایجانورزش

آخرین وضعیت از محرومیت بازیکن تراختور به دلیل حمایت از عملیات چشمه صلح

در بحبوحه عملیات ضدتروریستی ترکیه در شمال سوریه، «مهدی ببری» بازیکن بومی تراختور با انتشار پستی از این عملیات حمایت کرد، که به دنبال آن «سیروان قربانی» بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، بطور شنیع به این بازیکن توهین نمود، اقدامی که کمیته انضباطی حکم به تعلیق فوتبال این دو بازیکن داد.

مخرومیت مهدی ببری، بازیکن تیم تراختور در حالی اعمال گردید که اگر استناد فدراسیون فوتبال بر پست غیرورزشی ببری باشد باید تمام بازیکنان حامی گروه تروریستی ی.پ.گ محروم می‌شدند.

بعد از گذشت حدود یک ماه از حکم کمیته انضباطی (۲۳ مهر)، وضعیت مهدی ببری بصورت مشکوکی نامعلوم نگهداشته شده است که می‌تواند دلایلی مانند فراموشی موضوع از سوی هواداران تراختور و یا تلاش برای حذف این بازیکن از فوتبال صورت گرفته باشد.

برخوردهای تبعیض‌آمیز فدراسیون فوتبال ایران با هواداران و تیم فوتبال تراختور آذربایجان در گذشته نیز سابقه طولانی دارد که تعلیق وضعیت ببری نیز در همان امتداد است. اما فدراسیون گویا تصمیم دارد در یک پروسه فرسایشی در پرونده این بازیکن و عدم رسیدگی، وی را از تمرینات محروم و به تبع آن باعث افت وی و حذف وی از فوتبال گردد.

فدراسیون فوتبال ایران که چشم خود را برای حمایت بازیکنان و برخی باشگاه‌ها از گروه‌ تروریستی ی.پ.گ و پ.ک.ک بسته است بهتر از هرکسی می‌داند که  حتی محرومیت یک روزه برای مهدی ببری حکم ناعادلانه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا